چیکارکنم ؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دلم خوش نیست غمگینم کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی عجب احساس زیبایی تو هم شاید نمیدانی … . … سلام . من رهاهستم .16سالمه دوم دبیرستانم ورشته تجربی . اینجاخاطراتمومینویسم لطفااگه جنبه ندارین برین بیرون. البته بازدیدکننده های وب من اصلااینجوری نیستن دوستای خیلی خوبی دارم که مرتباپی گیرخاطراتم هستن وبه من کمک میکنن میدونم شماهم اینجوری نیستی وازخاطراتم استفاده نمیکنی . درحال حاضرعاشق نیستم .ولی یه زمانی بودم . اونقدرعاشق وبااحساس بودم که تمام احساسموباورموکسی که دوسش داشتم بادروغاش وبازی کرد ن بااحساس من وهزارتادختردیگه سوزوندوازبین برد.والان به بدترین نحوداره جزای کارشومیبینه ... درسته که اون باعث شده بی احساس ترین ودل سنگ ترین دخترروی زمین شم. ولی میبخشمش وحلالش میکنم.زندگی خیلی بهم تواین سن کم تجربه وسختی داده ...شایدازخیلی دوستام بیشترتجربه دارم.رسماتوبعضی مسال تنهام وخودم همه کاراموانجام میدم ..این برام سخته . اره من تنهام وتنهایی سخته .دوست دارم کسیوداشته باشم تاتوبغلش گریه کنم ولی کسی نیست.. خدایامیشه بیای پایین؟؟؟

عشق پاک یعنی چی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ღعشق پاک ღ و آدرس eshghpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 512
:: کل نظرات : 468

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 4
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 6175
:: بازدید سال : 12357
:: بازدید کلی : 112412

RSS

Powered By
loxblog.Com

کـاش گنـاهے کنمْــ ڪِـﮧ مـجـازاتـش تبعیـد بـﮧ قلـب تـو بـاشد

چیکارکنم ؟
دو شنبه 30 تير 1392 ساعت 22:50 | بازدید : 500 | نوشته ‌شده به دست رَهــ‗__‗ــا | ( نظرات )

 سلام .

امشب نسبت به شبای قبل کمی آروم ترم .اماشبی نیست که بدون گریه من بگذره ...

همش بیقرارم ..همش فکرمیکنم .اینکه اون ارزششوداره یانه ،اینکه به پاش بمونموبخاطرش تلاش کنم یانه...

اماهیچی به ذهنم نمیرسه ....اماوقتی اونودارم ،حداقل مطمئنم بهم وفاداره 

یعنی به حرفاش اعتماددارم .هرچی بگه انجامش میده !!بخاطرخوب بودنش دوسش دارم .

فقط به خاطرخوب بودنش .بخاطراینکه وقتی حواسم نیست وصورتموبرمیگردونم ،میبینم ساعت هاعاشقانه بهم نگاه میکرده 

اونوقت سریع صورتشوبرمیگردونه ....همیشه خجالتیه .روش نمیشه توچشام نگاه کنه ..

یه روزازش پرسیدم ازچیه من خوشت میاد؟گفت ازخوبیت ،زیباییت !

چه میدونم !بعضی وقتافکرمیکنم آخرش که چی ؟اینهمه تلاش کنم که اون بره بایکی دیگه ؟

یعنی اصلانمیدونم چیکارکنم .فروغم که زنگ نمیزنه فقط صبحاساعت 4:50یا4:51لطفامیده تاازخواب واسه سحربیدارشم مثلا....

وقتایی میده که نتونم بزنگم ...دیگه دارم کلابیخیال میشم ..روزام بااینترنت وخواب وکلاسام میگذره شباهم گریه ویاداون !

همیشه قبل ازخواب یادش میفتم ..فکرهمه چیز!خاطره ها ،هه ..اصلانمیفهمم چراتااینجااومدم !شایدبهترباشه عقب بکشم وبه زندگیم ادامه بدم .

شایدبایدیه کاراییی انجام بدم تامطمئن شم که به پام میمونه !!!ودوسم داره ولی چه کاری؟

اصلاچه راهی وجودداره .این فکراداره خفم میکنه !چیکارکنــــــــم؟تلاش کنم یاعقب بکشم ؟

اختلاف خانوادگی توخانواده مازیاده ،دوسه بارم مامانم گفت ازدواج فامیلی قبول نمیکنم !!!!یه بارم بهم فهموندکه بایددورش خط بکشم 

چون اصلا قبول نمیکنه چون فامیلیم .گفت توهدفت دانشگاهه و...

ای خداچیکارکنم ؟

مسئله اینجاست که اون فکرمیکنه دوسش دارم وبهش وفادارم واگه دنبال کس دیگه ای برم یافراموشش کنم ،من بدمیشم من هرزه وپست میشم 

که نمیخوام باشم !!!!این رسم عشق نیست که بگم چون بابات اینجوریه نمیخوامت !اماعقل بایدبیادوسط وحکم کنه !

خانوادم خیلی منوبالاگرفتن ومیخوان یه شخص خیلی پولداروتحصیل کرده باشه .

امامن نمیخوام .خیلی پولدارنمیخوام من هم سطح خودم میخوام .بعدشم فامیل باشه بهتره چون اندازه سالهای زندگیم بهترمیتونم بشناسمش .

خیلی حرفیدم ولی دلم پُره !

اخه مسئله اینجاس:تلاش کنم یــــــــــــا عقب بکشم ؟

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: